مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

شرکت آریاتندر برترین مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

شرکت آریاتندر برترین مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

تور مشهد

به مشهد مقدس خوش آمدید

تور مشهد : مشهد مقدس به عنوان یکی از مقاصد مذهبی در کشور ایران به شمار می آید که در تمامی ماه های سال زائران این شهر را برای مسافرت خود انتخاب می کنند و به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) می روند.

اما مشهد برای چه معروف شده است ؟ چرا از سراسر جهان برای گردش به این شهر می آیند ؟ شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی می باشد که در فاصله ی 892 متری از شهر تهران قرار گرفته است.

افراد به دلایل مختلفی به این شهر مسافرت می کنند که از جمله آنها می توان به  تجارت ، تحصیل در دانشگاه فردوسی ، بازدید از جاذبه های مشهد و مهمتر از همه زیارت قبر امام رضا (ع)  . تور مشهد در بین اقوام و خانواده های ایرانی از نمونه تورهای محبوب  پر طرفدار محسوب می شود.

سایت فیکس تراولز امکان مسافرت از طریق بهترین و ارزان ترین تور مشهد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تور آنلاین مشهد  را می توانید از فیکس تراولز تهیه کنید . جدیدترین قیمت تور مشهد را می توانید در سایت فیکس تراولز مشاهده نمایید.

موقعیت جغرافیایی شهر مقدس مشهد در نقشه زیر مشخص شده است .

تور مشهد

شهر مشهد دارای 350 کیلومتر مربع مساحت می باشد و دومین شهر پهناور در ایران و همچنین پر جمعیت ترین شهر پس از تهران به شمار می آید.

دسترسی به مشهد از شهر های مختلف به طرق مختلفی انجام میشود . راه آهن مشهد هر روز میزبان قطارهایی از تهران  و شهرهای دیگر ایران است . خطوط هوایی مشهد روزانه پروازهای زیادی به اقصی نقاط ایران و جهان دارد. برای مثال یکی از تورهایی که از خارج به مقصد مشهد می باشد تور لندن به مشهد است .

معماری بسیار زیبا و خاص داخل حرم مطهر امام رضا زیبایی های این شهر را دو چندان می کند.

مطالبی که دیگران دوست دارند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.